Aktualności‎ > ‎

Wycieczka do Muzeum Techniki i Parku Trampolin

opublikowane: 27 maj 2018, 23:41 przez Błaż Sebastian

25 maja 2018 r. klasy 4e i 4f  wybrały się na wycieczkę do Szczecina - stolicy naszego województwa. Głównym celem  wyjazdu była NAUKA i ZABAWA.

Najpierw odwiedziliśmy Muzeum Techniki i Komunikacji. Tutaj poznaliśmy historię szczecińskiej komunikacji miejskiej , tramwajowej i autobusowej, a także szczeciński przemysł motoryzacyjny. Zobaczyliśmy min. stare motocykle, samochody, autobusy, tramwaje. Poznaliśmy marki samochodów, którymi jeździli nasi dziadkowie : Polonez , Fiat 125p i 126p, Syrenka, Warszawa.

Następnie przejechaliśmy ulicami Szczecina, żeby zobaczyć najpopularniejsze miejsca tego miasta: Wały Chrobrego, Zamek Książąt Pomorskich, Planty .W trakcie przejazdu pan przewodnik przekazywał nam ciekawe informacje o niektórych budynkach w Szczecinie.  Widzieliśmy m in.  budynek Filharmonii Szczecińskiej, najstarszy kościół w Szczecinie pod wezwaniem św. Piotra i św. Pawła.

Kolejnym punktem naszej wycieczki był Park Trampolin - Fun Jump. Najpierw rozgrzewka pod  okiem instruktora, a później istne szaleństwo. Skoki, gwiazdy, salta do basenu z gąbkami, ćwiczenia na linach.  Zabawa była przednia.

W drodze powrotnej pan przewodnik zrobił nam krótki konkurs na temat tego, czego dowiedzieliśmy się podczas wycieczki. Okazało się, że w naszych głowach pozostało wiele ciekawych informacji.